lillprinsen

Direktlänk till inlägg 16 september 2009

Aj Aj Aj Aj Aj........

Av Camilla - 16 september 2009 15:52

Så här ser jag ut nu

   


Ska berätta hur detta gick till..................ja igår var det ju tisdag och som alla vet är det ju babysim då............ja detta hände precis efter jag å Wilmer hade duschat å vi skulle gå till omklädningsrummet å alldeles precis utanför dörren till omklädningsrummet så ligger det en matta typ som en dörrmatta å jag kliver ju på denna å nånting kör till i min vänstra häl, kändes som jag klev på en kniv.........det gjorde jävligt jävligt ont!!!!!! Så jag hoppade runt där på 1 ben typ medans jag klädde Wilmer å mig själv............vi åkte hem fortfarande hade jag ont.


Wilmer somna tidigt så jag satte mig på toa å började pilla med nål å pincett Förvånad å visst fan kände jag nåt men det gjorde för ont................runt halv 10 ringde jag sjukhusrådgivningen å de tyckte att jag skulle åka ner till vårdcentralen på en gång så de fick kolla upp det, eftersom jag inte visste va jag hade i hälen. så det va bara å ringa hit mamma för å passa Wilmer å sen åka.


Väl nere där fick jag träffa en läkare som sa att va nu än som va där inne skulle inte komma ut av sig själv så han skulle testa om han fick ut det..........jaja tänkte jag nu kommer det å gö ONT!!!!!


Å det gjorde det när jag fick sprutan med lokalbedövning i hälen fy helvete hade bitmärken i handen typ 2 timmar efter hahahahaha, ja dom började karva å peta å dom kände nåt men de hade inte ett främmandekroppsredskap där som behövdes sa han så han skrev en remiss till akuten å kirurgen (Å herregud tänkte jag nu jävlar kommer de gö ONT) ja så det va bara å fara upp till akuten, tänkte att nu får jag väl sitta här halva natten...............men jag fick komma in på en gång.......ja fick 2 till bedövningssprutor men dom gjorde inte lika ont eftersom jag redan va lite bedövad..........kirurgen skar ett kryss in min häl å börja karva benda å peta.........men hittade inget.........nähä sa jag men jag kände ju nåt där......ja sa han men ibland när man kliver på saker så bildas det ärrvävnad som man kan missta för att vara nåt annat tex glasbit..........han sa att han grävt djupt utan att se eller känna nåt så troligtvis så va det bara nån vävnad jag å den andra läkaren hade känt, jaha så han lämnade såret öppet så om det skulle va nåt kunde komma ut av sig självt..................så kl 24 va jag hemma med en uppskuren häl Rynkar på näsan nä så farligt är det inte men ont har jag kan inte stödja på hälen än å jag blöder fortfarande......så vi får väl se hur detta ska sluta om det kommer ut nåt eller inte!!!!!


Men nu känns det som jag har gått i högklackat typ 200 år hehehehehee


Ringde Evelina å sa att dom måste ta bort den där mattan eller lägga dit en mer inte så taggig matta Flört, för förmodligen så klev jagpå en pigg som va så vass att den for rakt upp i hälen.


Ja ja nog om detta.


Idag kom Alex förbi å tyckte synd om mig heheheheSkrattande bjöd henne på en tonfiskrörebagguette till lunch gött gött satt å sörra lite å barna lekte av sig lite..........å nu sover Wilmer som en stock hehehehe


Men jag ska ta å börja med maten till lilleman så tyck synd om mig allihopa hahahahahaha


Såhär gofisig va min lilla gubbe imorse

  

 
 
Ingen bild

Alex eller Bitchen kanske blir bättre ;)

16 september 2009 22:35

Vad var det man skulle ha en karl till nu igen? Var det när bilen gick sönder eller nått annat som behövde lagas?! Vissa personer , nämner inga namn verkar fan tro att maten görs av sig själv, alla saker plockas upp av sig själv etc. Men vadå? Man kanske är trött efter en hel dags arbete ... MORR!!!! Var bara tvungen att skriva av mig... Karl är fruktansvärt billig just nu....

Hoppas hälen din är lite bättre nu iaf! Hörs i morgon!
Natti Natt!!

/ The Bitch Alex HAHAHA

 
Ingen bild

Sara

17 september 2009 19:57

Så himla typiskt dig, Camilla. ;-) Men är det nåt i foten så brukar kroppen stöta bort det som tur är. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards