lillprinsen

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Camilla - 8 september 2009 21:13

Läste nyss min mail, å där hade jag fått ett från Toys`R us där det stod att de va mycket nöjd med min intervju å så men det hade valt att gå vidare med en annan kandidat Rynkar på näsan 

jaja på ett sätt så känns det bra för allt gick så fort, om jag hade fått det skulle jag börjat typ om 2 veckor, alltså nån måste passa Wilmer hur löser vi detta???? Så det känns ändå skönt, det går ju fler tåg, känns bättre på nå sätt att skola in Wilmer på dagis å se att det funkar innan man börjar jobba...........så det är bara å leta vidare.


En positiv sak idag är att min mobil är klar å finns att hämta på telia Skrattande så imorn får jag äntligen min mobil!!!!


Allt gick bra på babysimmet idag, men Wilmer tyckte inte om flytringarna han fick på armarna sina ursch dom va inge kulSkrikandes


Nä ska ta å gö lite situps ( Visst är jag ambitiös heheheh) nu ska magjäveln bort!!!!

Sen blir det sängen gäsp gäsp......


Jo nu går Wilmer för fullt idag har han gått himla mycket faktiskt släpper sig å bara pinnar iväg hahahaha han är så duktig lillfisen mammas Flört

Av Camilla - 8 september 2009 10:47

Ja jag blev lite förvånad nu när jag skulle in på bloggen, den har tydligen bytt namn och utseende Skrattande 

ganska kul tycker jag........för den har varit lite tråkig hehehehe



Ovido - Quiz & Flashcards