lillprinsen

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Camilla - 25 september 2009 22:15

Japp vi har ätit Tacos idag igen hehehehe blivit lite av en tradition här hos familjen Jonsson/Hägglund Skrattande

Gott är det, testade att ha fetaost i min tacos å fan va gott det va hahahahaha


Såhär fin frisyr hade vi en morgon efter vi ätit gröt å smörgås Glad

    

Om ni vill veta Wilmers hårprodukter så är det gröt blandat med bregott

Blir mycket fast å hållbart resultat Skrattande


Ja vad har hänt i veckan då??? ja ni inte såååå mycket vi har typ bara varit hemma å kurerat oss, är fortfarnade inte helt frisk..............igår vaknade jag å hade ont i halsen igen å idag har jag fått snytit mig 100 ggr tror jag, Wilmers snornäsa rinner fortfarande men inte lika mycket.......NU vill vi blir frisk!!!!!


Wilmer går för fullt å nu kan han även ställa sig upp utan hjälp, han är så duktig han bara går å går å river å river i lådor å skåp hehehehehe man får gå å leta kastruller å bordsunderlägg å slevar mm........när man ska laga mat ibland, min lilla tjuv Flört.


Nä man ska väl borsta gaddarna å slänga sig i sängen, å längta till söndag.....Ja ni hörde rätt jag längtar till söndag för då är det min tur å få en behövlig SOVMORGON!!!!!

Imorn ska pappa få sova ut, så jag ska upp med tuppen......Sov gott allihop!!!!

Puss å Hej från lilla Mig!!

Ovido - Quiz & Flashcards