lillprinsen

Alla inlägg den 6 september 2009

Av Camilla - 6 september 2009 09:57

Fan man blir ju irriterad för lite..........men för över 2 vckor sen så lämnade jag in min mobil på telia för mitten knappen hakade upp sig hela tiden gick inte ens å komma in på menyn ibland ..........då sa dom att det skulle ta typ 1 vecka å jag skulle få ett sms när det va klart...........ja frågade om det kunde ta mer än en vecka men det va högst osannolikt, ja nu har det gått över 2 veckor å inte ett ljud.............så idag ska jag fan åka dit å höra med dom..............vill ha tilllbaks min rosa pärla hehehehe


Sen va ju jag på jobbintervju förr förra onsdagen..............ja hallå hur länge ska det ta då........innan man får veta????????

Ja ja kan ju inge mer än att vänta :(


Som sagt idag blir det en sväng på birsta, ska kolla på en sittvagn till Wilmer en enkel å behändig som är lätt å ta med, blir ju så jobbigt å bära runt han hela tiden..........sen ska vi nog bara ta det lugnt en riktigt myssöndag ;)


Nä man kanske ska äta frukost :)


Bye Bye.......

Ovido - Quiz & Flashcards