lillprinsen

Alla inlägg den 7 september 2009

Av Camilla - 7 september 2009 21:35

Förskolan gick vi till idag med Alex å Milla, å det märktes att barna tyckte det va kul :), sen blev det en prommis runt sjön oxå så dom små liven fick sova..............Wilmer ha föresten nyss somnat trodde han skulle somna mycket tidigare för han va såååå trött men vårat lilla tjurmonster vägra somna.........undra om han ska få sova bara 1 gång på dan snart för han har börjat vart uppe så sent på kvällarna nu........hmmmm svårt det där!!!


Ja inte har jag hört nå från varken telia eller toys`r us..............märkligt börjar få lite mindre tålamod nu..........va ju in på telia igår å då sa dom att den hade lämnat fabriken, å den kommer nog imorn......jaja sånt har man ju hört förr...........hoppas den kommer imorn så jag kan knäppa lite bilder å lägga ut här!


Å imorn är det babysim igen då ska vi plaska minsann hehehehehehehe


Igår va en konstig dag, på eftermiddagen va det som nån slog mig i skallen med en hammare, för fan vad ont i huvudet jag fick..........va bara tvungen å lägga mig en stund, ja jag sov typ 1 timme men inte fan försvann värken då hade jag tagit 2 ipren.............sen komma alex med treo å vips så försvann det........tack tack snälla Alex :)

Peppar peppar så har jag klarat mig idag!!!!!!


Nä man är bra seg nu ska nog ta å borsta gaddarna å krypa till kojs hehhehe


hej å hå............

Ovido - Quiz & Flashcards