lillprinsen

Alla inlägg den 22 september 2009

Av Camilla - 22 september 2009 10:22

Rynkar på näsan Inge kul, speciellt inte när man har en onge som tror att man ska sticka kniven i han när man ska torka bort snoret under näsan......det är ett jäkla liv då kan jag lova Obestämd Å så får man ju torka han sjuhundrafemtioelva ggr per dag!!!

Ja till råga på allt så blev man ju själv förkyld...........så vi snorar ikapp jag å Wilmer hehehehe


Foten ja...........kan ej stödja riktigt på den än, å när jag råkar kliva på typ en mattkant eller nåt då vill jag bara skrika av smärta hehehehe.........skönt skönt INTE!!!


Så idag hoppar vi över babysimmet å är hemma å kurerar oss!!!


Ja nu har jag beställt tårtor till Wilmers kalas hihihihi vad som är på säger jag inte Skrattande Å nej det är inte nalle puh ska chocka alla med det hahahahahahaa fick tipset av sara, hon hade beställt till Tuvalie på detta ställe.

Vi ska ha kalas för familjen/släkten lördag och söndag alltså helgen som följer, han fyller ju på tordag.......sen får alla komma dom som vill fira våran lilla prins när dom vill Glad

Det är bara å höra av sig Skrattande


Å ikväll är det IDOL jaaaaaaaa det är många bra med nu, ska bli spännande å se vilka som gå vidare

Ja det får räcka så för nu........ha en bra dag!!! 






Ovido - Quiz & Flashcards