lillprinsen

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Camilla - 11 september 2009 22:41

Ja äntligen helg hehehehe


Imorn blir det en tripp till pappa/morfar, Larsa ska hjälpa brorsan med bilen sen blev vi även bjuden på middag där så imorn ska vi mumsa tacos Skrattande

Söndag kanske Jag å Alexandra ska ta lite mammaledig hehehe å gå på birsta eller stan en sväng det blir kul det.......


Men åter till idag så här trött va Wilmer när vi skulle mata änderna, storsovarn

  


Får väl mata dom en annan gång så han är vaken, Milla hon satt å kolla å sa titta titta hihihihi hon är såååå söt!!!!!


Sen har jag hunnit med å baka hallongrottor Tungan ute har kommit in i värsta bakartagen nu men det är kul å.......

Sett på IDOL har vi gjort å..........å skrattat!!! Sen blev det kändisdjungeln det va faktiskt rätt så bra. Å nu sitter jag här å kollar lite, funderar på å lägga mig i sängen å kolla på tv om det nu är nå å se annars får man väl ropa in karln för lite kärlek hahahahaha om han nu kan slita sig från tv-spelet dvs hahahahaha

Nä puss på arslet allesammans Förvånad sov gott!!!


Min lilla Älsklingsgubbe som jag älsklar mer än nåt annat!!!!!

    






Ovido - Quiz & Flashcards