lillprinsen

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Camilla - 10 september 2009 21:24

Blev bloggen bara sådär??????? Rynkar på näsan Undra vem som tyckte så?????


Jaja skit i det........


Idag va vi in å lekte med Milla Skrattande..................Fikade oxå hehehehe fan det har blivit mycket fika denna vecka, men samtidigt har vi ju varit ute å gått oxå hehehehehe

Imorn ska vi ner till sjön å mata ankorna.......vi har sparat lite bröd som dom ska få mumsa på, hoppas det blir bra väder!!!


Annars har det inte hänt så mycket idag...........pappa/morfar va här en sväng på eftermiddagen å FIKA se där fika igen hahahaha........ja brorsan va här på förmiddagen passade på å spelade lite tv-spel när lilleman sov......så vi sköt ner lite zoombies hehehehe


Kollat på IDOL ja herregud va mycket dumt folk det finns............att man gå dit å gör bort sig när man är ta me fan helt jävla tondöv.........men kul är det allafall hahahahahahaha

Längtar till mina serier börjar......de borde ju börja snart nu är det ju september Tungan ute


Nä känner att jag bara babblar om allt å inget nu......ska nog ta å gö mina situps å lägga mig i våran så jävla sköna säng


Ska knäppa lite bilder imorn tror jag.......så vi får se om jag lägger ut nåra imorn.....


Puss Puss

Ovido - Quiz & Flashcards