lillprinsen

Alla inlägg den 3 september 2009

Av Camilla - 3 september 2009 14:54

Det har jag bakat till morgon här blev jättegoda............


Ja man börjar väl vänja sig lite med helvetesfrisyren blev ju lite bättre när jag färgade det.

Igår va vi å kollade på ett dagis, å det verkar jättemysigt så jag tror nog att det blir det för de hade plats å så, men virrig som jag är hade ju ringt till ett annat dagis, hahahahaha fick så för mig att det va detta dagis som jag hade ringt för å få komma på lite studiebesök, men så va det inte ;) men som tur va så va chefen på det här dagiset även chef på det jag hade ringt på, så det gjorde inget sa hon hehehehehe................hängde ni med???!!!!


Ja ja vi hade lite besök förut av gammelmormor/ morfar........fikade lite va ut å gunga, sen passade jag på å rensa rabatten ute för den såg förjävlig ut medans de passade Wilmer, så nu vart det mycket bättre, ska åka å köpa lite höstblommor nån dag å gö lite fint igen :)


Får även besök ikväll av Caroline :) kul kul vi har inte träffas på Lääääääänge å nu har hon flyttat hem hihihihi från Abi Dabi där hon har jobbat som flygvärdinna i typ 3 år tror jag, så nu ska det uppdateras lite på skvallerfronten hehehehe


Ha de bra så länge...........


Tänk att mammas lillfis varit såååå liten ;)

Ovido - Quiz & Flashcards