lillprinsen

Direktlänk till inlägg 14 september 2009

Imorn.....

Av Camilla - 14 september 2009 21:37

Blir min lilla prins 11 månader............alltså bara 1 månad kvar till han blir 1 ÅR, Fatta ni 1 ÅR ..............jag fattar ingenting...............kan inte förstå vart alla veckor har tagit vägen, helt otroligt!!!!!!!

För 1 år sedan var jag stor å tjock (ioch för sig så är det ju ingen skillnad nu hahahaha) det var tungt å gå stå ligga sitta ja ni vet (som fått barn)..................inte hade jag en blekaste att jag skulle få en sån underbar liten son som fick hela mitt hjärta att slå volter 100000000000 ggr om när han kollade på mig för första gången Flört å nu blir man riktigt sentimental Gråter.

Men han är verkligen det bästa som hänt mig!!!! Lillfisen mammas Skrattande


Helgen ha vart bra........fredags va vi bara hemma å myste.........lördagen va vi till pappa/morfar brorsan Larsa hjälpte Martin med bilen, sen åt vi tacos..........å sen åkte vi hem å myste hehehehe Alex Marcus å Milla kom förbi å fikade en sväng trevligt trevligt, söndagen va vi å handlade lite sen kom Faster Jessica å Stefan, vi hade bjudit dom på middag Glad...............sen for min halvtokiga karl till stöde med Marcus å köpte en endurocykel Förvånad så nu ska dom träna som det heter hehehehehehe


Sitter här å funderar på fisens födelsedagskalas Glad kul kul han kommer å få så många presenter hihihiihhi nä Larsa å jag har börjat fundera hur Våran gubbes 1-årsdag ska bli, känns faktiskt overkligt att vi planerar våran sons 1-årsdag

men men den ska bli så bra så hihiihiii


Nä nu ska jag kolla vidare här.....


Bjuder på lite bilder på våran lilla prins!!!!


    



 
 
Tessan

Tessan

15 september 2009 00:58

TACK =)
Bra datum dom öppna, precis när barnbidraget kommer.
Blir myckey shopping där, ha hört att det är sååå himla bra där.

Ja tänk blir eran kille 1 år, inte länge sedan vi satt på föräldra utbildningen.
Jag tycker det är hemskt att tiden går så fort, snart är våra pojkar 15 och ska ha moppe och börja dra hem tjejer.
Nej fy nu stanna vi tiden lite =)

http://www.mammatessan.blogg.se

 
Sara

Sara

15 september 2009 19:52

Huga, lillfisen blir stor :-) Vad önskar sig lille herrn då?

http://guldbrands.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards