lillprinsen

Direktlänk till inlägg 10 januari 2010

Dagen D

Av Camilla - 10 januari 2010 19:19

Är imorrn som ni alla vet redan hahahha har tjatat om detta i evigheter, men detta är en stor sak för mig..........................MIN lilla bebis ska va borta från mig några timmar iåförsig men det har ju aldrig hänt sen han föddes ok ok han har ju faktiskt sovit över hos momma, men aldrig lämnad hos främlingar förut..................nu kommer ju fröknarna inte va främlingar nå länge men ändå..................känns lite konstigt, fast det kommer gå bra det vet jag ju.

Nog om detta.........ni får veta med all säkerhet hur det går imorrn!!


Vad har vi gjort i helgen då??


Jo i fredags va vi till Sara å Micke å fika en sväng, sen for vi på toys`r us å handlade lite presenter till farbror Emil som har fyllt 3 år     

sen for vi hem å åt tacos!!!


På lödag va morfar här å hälsade på lite, sen va vi ut å åkte lite pulka med Milla å Alex gick in till oss å fikade lite, sen på kvällen kom Evelina å Henke å då fikade vi lite till hehehehehe

Å idag for vi till Ljunga till Emil å farmor å åt tårta å jättegod mat...........Emil blev jätteglad för sina presenter, han bara ÄLSKAR blixten Mcqeen från filmen cars, så vi hade köpt en sån bil å en ficklampa med blixten på hihihi


Nu är det snart grötdax så jag återkommer imorrn   

  

 
 
Tessan

Tessan

11 januari 2010 13:36

Hur gick det idag?
För oss gick det kanon, underbar personal så detta blir kanon bra tror jag.
Får se på onsdag då man ska lämna honom men tror de kommer gå, för han gick till fröken idag och det känns tryggt. Jag som va så orolig men detta blir kanon =)

http://www.mammatessan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards