lillprinsen

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Camilla - 11 januari 2010 20:49

Ja så va dagen här............kl halv 10 klev vi in på dagis, å det gick bra faktiskt han gick runt å kolla å kikade.........roligast va att kliva upp å ner på en trägrej vid fönstret så han kunde kolla ut på alla barn hihihihi han är för go min pöjk, ramla å slog sig vid rutchkanan vid trappen upp precis när vi skulle gå typ då blev vi lite ledsen stackarn han va så trött   

Han somna på 2 röda efter han ätit när vi kom hem, sov en timme typ sen somna han om i famnen på mig i soffan då blev mamma lite Wilmersjuk satt å krama å pussa på han mens han låg i min famn mammas gofis...............


Imorn ska vi dit till 9 å va där till 2, får se hur det går, då ska han både äta å sova där spännande.

Det känns så märkligt på nå sätt som att klippa navelsträngen.......fast jag vet ju att det inte är nå fara å så men jag är lite knepig å ja hehehehehe min lilla bebis börjar bli så stor!!!!!!!   Han är ju mitt ALLT!!!!!


Ska knäppa lite bilder imorn å lägga ut............


Nu sover min prins så sött, ska kika runt lite här i cybervärlden innan sängen kallar!!!!

Hoppas det går bra imorn hej hej.....

Ovido - Quiz & Flashcards