lillprinsen

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Camilla - 13 januari 2010 09:20

Fan`s jävla skit säger jag........................Inatt vaknade nämligen wilmer å spydde över hela mig inte så lite heller fy fan va äckligt.........men men det är sånt som händer stackars lilla gubben............va bara å kasta in pyjamas, mattor, trosor, gossefilten en till pyjamas i tvättmaskinen (ska tvätta den idag) och för mig hoppa in i duschen!!!!

Nu börjas det med alla dagisbaciller..............................ringde till dagis idag å sa att vi inte kommer och det va tydligen fler som blivit drabbade,   

Så vi blir hemma tills på fredag, sen får vi väl  fortsätta med inskolningen nästa vecka antar jag.


Hoppas jag å Larsa klarar oss peppar peppar...............Wilmer har allafall inte spytt nåt sen inatt och han har fått behållit gröten han åt imorse så vi håller tummarna   


Ja ja ska väl gö nå nytta nu å leka lite med min sjukling


Så vill ni inte ha magsjuka kom INTE å hälsa på oss idag   


Hej å hå............

Ovido - Quiz & Flashcards