lillprinsen

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Camilla - 5 januari 2010 20:23

Ge mig ett hus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!


Är så jävla less på störande grannar å skällande hundar   


Blev utskälld häromdan av våran granne under, orkar inte dra hela historien, men hon har livlig fantasi den där........................anklaga mig å Larsa att vi stod å slog i elementen för att gö henne irriterad, att jag tvätta mitt i natten, HALLÅ!!!! Vilken normal människa tvättar på nätterna när man bor i lägenhet, man vill ju kunna sova själv å!!!!! Vem fan ha tid å vem fan bryr sig att stå å slå på ett element för å gö henne irriterad Nä ska ringa till mitthem på torsdag å få ett slut på det här, människan är ju inte klok!!!!!   


Sen har det flyttat in en ny granne snett under oss som oxå har hund, som står å tokskäller nu i skrivande stund åååå fy fan vad less jag är nu, grannarna brevid oss är uppe sent på nätterna å ibland undrar man va fan dom gör???????? Bråkar som få gör dom å låter som dom slår ihjäl varandra................HERREGUD!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!


Vill ha HUS vill ha lugn å ro!!!!!!!


Ja ja nog om detta!!!!


Va å åt jättegod middag hos mamma idag mums mums tack tack   


Nu ska jag släppa tuttarna fria ( Skönt att slippa BH-N)   å krypa upp i soffan å kolla på film.


Hej å hå



Ovido - Quiz & Flashcards