lillprinsen

Alla inlägg den 21 januari 2010

Av Camilla - 21 januari 2010 20:09

Det har Wilmer säkert sagt 100000000000 ggr idag, stackarn va ledsen han vart idag när jag lämna han, men han hade somnat allafall han åt ingen mat för han va såååå trött......när jag kom tillbaka så hade han precis vaknat å va ledsen riktigt ledsen, vi satte oss å åt lite........sen lekte vi lite, men han släppte inte mig med blicken, försökte gå iväg en sväng men han va som en svans   efter mig.


Jag såg även idag att en kindtand kommit upp lite å han va lite blodig runt tanden så det kan va det som spökar och även att vi va å tog influensasprutan igår, sist vi tog den blev han oxå jättegnällig..................va även mammig när vi kom hem kunde inte gå in till köket om han va kvar i vardagsrummet då kom han som ett skott å smågrinade mammma...........................stackarn kan inte va lätt å va liten.


Hoppas det går bättre imorn................vi håller tummarna!!!

Nu sover han allafall, fick en alvedon sen slockna han på 2 röda.


Va ner på arbetsförmedlingen idag, så nu ska det börjas jävlas med A-kassan dom ska väl som alltid ha in en jävla massa papper SUCK!!!!!!

Ja ja nu ska jag se klart på Bones........sen blir det sängen dagisinskolning tar på mina krafter å hhehehehehe


Lite bilder får ni idag allafall

    

Wilmer målade lite på dagis med vattenfärg


   Lite bilåkning på ICA   


Natti natt......

Ovido - Quiz & Flashcards