lillprinsen

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Camilla - 3 januari 2010 20:13

Kan det va så???????


Mycket nytt händer för mig allafall..................den 11 jan börjar Wilmer på dagis alltså jag måste börja lära mig och inse att nån annan än jag ska passa min älskade fis, sen måste jag börja jävlas med A-kassan igen vilket jag inte ser fram emot..............skriva in mig på arbetsförmedlingen...................försöka hitta ett JOBB hahahahahahahaha vilket skämt i dagens läge. Hoppas det vänder snart!!!


Så snälla är det nån där ute som vill anställa mig PLEACE do it!!!!!!!!

Jag är social, arbetsvillig, snäll, skötsam, ordningssam, lätt att lära mig nya saker, har ca 7 års erfarenhet inom handels, tycker om att skämta å ha kul, ingen tråkmåns här inte!!!!!!

Jag kan å vill Jobba!!!!!!!!!!!   


Jag ska försöka gå ner i vikt minst 10 kg.........hade ju faktiskt gått ner 6 kg.........gick ner ganska mycket när jag va sjuk å åt pennicilin.


Larsa å Jag vill hitta vårt drömhus men först måste ju jag ha ett jobb,   


Ja vilken start på det nya året!!!!!

Men huvudsaken vi är frisk å mår bra!!!



Har börjat lite smått å städa undan julen, slängde ut gran idag, fan den barra ju bara man titta på den..............sen har jag bytt gardiner i köket, ska ta itu med resten imorn. skönt å få undan den nu, nu är man ju less på alla jävla tomtar!!!!


Ja ja ska väl kolla på ams om det finns nå jobb å söka????!!!


Hej Hej



Ovido - Quiz & Flashcards