lillprinsen

Direktlänk till inlägg 1 januari 2010

Tråkigt..

Av Camilla - 1 januari 2010 23:03

Har lite tråkig........Larsa spelar tv-spel så det blev det här för mig    

1. Hur gammal är du om fem år? 31 år
2. Vem tillbringade du minst två timmar med idag? Larsa och Wilmer
3. Hur lång är du? 166cm
4. Vilken är den senaste filmen du sett? Avatar (på bio)
5. Vem ringde du senast? Larsa
6. Vem ringde dig senast? Mamma
7. hur löd ditt senaste sms och till vem? Hej jag tror vi glömde en påse hos er med kläder till Wilmer, hämtar nog den imorn. Till Jessica
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror nog på vem det är
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Skilda!
10. När såg du senast din mamma? Idag :)
11. Vilken ögonfärg har du? grön
12. När vaknade du idag? 5 tror jag, Wilmer vakna då, men tog in han till våran säng sen sov vi till halv 8
13.Vilken är din favoritjulsång? Vet inte
14. Vilken är din favorit plats? ja ingen aning men sängen är skön ;)
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Jag hoppas vi har vårat drömhus då, ett bra jobb.
17. Vad skrämde dig om natten som barn ? kommer inte ihåg
18. Vad fick dig verkligen att skratta senast? Ja det va nog på uppesittarkvällen före julafton, när brorsan skulle försöka hinna med att kryssa i alla nummer på 2 brickor hehehehhe
19. Hur stor är din säng? 160
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan, bara trosor
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 men 2 är mina
23. Hur många landskap har du bott i? 2- medelpad och hälsingland
24.Vilka städer har du bott i? sundsvall, hudiksvall, trondheim
25. Föredrar du skor, strumpor elr barfota? Beror på vad man gör..
26. Är du social? Ja
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerrys. mums
28. Vilken är din favoritefterrätt? Ja det måste nog va den som Alex gjorde igår hihihi
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Japp
31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller te.
32. sover du på någon särskild sida? ja helst på höger
33. Kan du spela poker? ja men är väl inget proffs direkt
34. Tycker du om att Mysa/Kela? ja det tycker jag
35. Är du beroendemänniska? nja vet inte.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nä tror inte det
37. Har du barn? Ja, Min älskade Wilmer
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och norska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Japp 2 ggr.
40. Föredrar du havet eller en pool? pool, i havet finns det fiskar
41. Vad spenderar du helst pengar på? Wilmer.
42. Äger du dyrbara smycken? nja det kan jag inte påstå.
43. Vilket är ditt favorit program på tv? Desperate Housvives, Uggly Betty, gossip girl, Grey`s
45. Vem är den roligaste människan du känner? Larsa tror jag
46. sover du med gosedjur? Näe.
47. Vad har du för ringsignal? Bad romance
48. Har du kvar klädesplagg från du var liten? Ja det har jag
50. Flirtar du mycket? Nope är upptagen.
51. Kan du byta olja på bilen? näe men jag har ju en karl
52. Har du fått fortkörningsböter någon gång? näe faktiskt inte
53. Vilken var den senaste boken du läste? Ljudet av ditt hjärta (Twilight)
54. Läser du dagstidningen? Ja, när jag äter frukost
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Hur fan dansar man i bilen??? Men sjunger gör jag
57. Vilken radiostation lyssnade du till senast? Rockklassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Handlingslistan
59. När var du i kyrkan senast? 28 feb 2009 då Wilmer döptes
60. Vem var/är din favoritlärare på högstadiet? Oj det kommer jag inte ihåg
61. Hur länge har du campat som längst i ett tält? Ja ingen aning
62. Vem var det som senast gjorde/sa något extra speciellt till dig? Larsa
God Natt!!!

 
 
Maria

Maria

3 januari 2010 10:26

Äntligen hittade jag din blogg igen (genom Saras). Är det okej att jag länkar till dig från min blogg ? Så jag vet var jag har dig *S*. Hoppas du haft en jätthärlig jul- och nyår. Vi ses. Kram från Maria

http://fredagsblogg.blogg.se

 
JM

JM

30 januari 2010 20:38

Hur får du en sån fin design till din blogg? :)

http://joulinmiklos.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards