lillprinsen

Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Camilla - 31 augusti 2009 21:22

Jag blir galen..............ja nog fan åkte kråkboet.................alltså det här va fan sista gången jag klippte mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det går inte å gö ett skit med håret, ser ut som ja jag vet inte vad..........så jag kommer stanna inne resten av året tills det växer ut igen, blir alltid missnöjd när jag klipper mig jag förstår inte, nästa gång får fan Larsa ta fram saxen......det kan ju inte bli sämre kan jag lova!!!!!


Ja jag har ju självlockar som naturligtvis kom fram ännu mer nu, å helt omöjligt å fixa fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan fan..............


Så nu har jag avreagerat mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Så nå bildbevis får ni INTE!!!!!!!!!!! Tänker inte skämma ut mig!!!!!!!!!!!!


Hej hej från en skitsur tjej ;(

Ovido - Quiz & Flashcards