lillprinsen

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Camilla - 26 augusti 2009 21:00

Ja undra nu då hur det ska gå???

Om inte alla vet redan så sökte jag ju jobb på Toys `r us som ska öppna i birsta, förra veckan ringde dom å fråga om jag ville komma på intervju...........jaaaaa såklart jag vill det!!!!! så i måndags va jag på intervju, det gick ju bra, men fan vad jag hatar å prata om mig själv å jag är så duktig på de å de blaa bla bla................men allafall så ringde han på kvällen som intervjuade mig å berättade att det hade gått så bra att de ville att jag skulle komma på en andra intervju, å va kul sa jag :) så idag va jag på den andra..............fick då träffa distrikschefen å butikschefen som ska va ute i birsta, han såg ut som en lillpojk BTW...................jaja det va ju lite mer nervöst denna gång men jag tyckte det gick hyfsat så nu är det ju bara å vänta å se då.................


Det va ju över 800 som hade sökt :) berättade killen, å de tog ut 48 för intervju så lite speciell känner man ju sig heheheheheehe


Alltså det känns ju kul att man kanske har ett jobb snart men samtidigt är man lite kluven.............för om jag får jobbet så börjar jag typ runt den 20 sep, då ska de börja gö iordning butiken, sen öppnar de 20 okt, så det blir ju lite krångligt med allt, hur ska vi göra???? ska Larsa va pappaledig??? måste vi söka dagisplats i panik nu???? ska jag gå från att va med min Älsklinggubbe dygnet runt till att få träffa honom mycket mindre :( allt snurrar i skalllen på mig nu...............det gick ju så fort allting..............sånt här vill man ju planera, ( som kontrollfreak jag är) men allt löser ju sig till slut som Larsa alltid säger hehhehehehe själv få man ju panik så fort det är nå som skiljer sig från min trygga vardag ;) Man vill ju inte sätta Wilmer på dagis allt för tidigt sen tar det ju typ 3 månader innan man får dagisplats oxå............. men jaja på nåt sätt så ordnar det sig!!!!


Det skulle ju va skönt med ett jobb!!!!


Imorn blir det allafall birsta med Alex å Milla det ska bli kul, umgås lite å snacka lite skit ;) hehehehehe


Nä jag tror faktiskt sängen hägrar nu för inatt vaknade Wilmer kl 3 å vägra somna om, till slut somna han å jag kröp ner i våran OTROLIGT sköna å varma säng hann precis gona till mig till sånt där somnasköntläge så vakna han igen SUCK..............va bara å kliva upp igen då...........satt i soffan med han i typ 40 min innan han kom till ro å somna riktigt, då va man ganska seg kan jag lova.................

hoppas han inte upprepar detta inatt :(


Over and out HEJ



Ovido - Quiz & Flashcards