lillprinsen

Alla inlägg den 30 augusti 2009

Av Camilla - 30 augusti 2009 20:22

...........imorn åker kråkboet ;) Äntligen är det måndag ( inte alla som längtar till måndag hehehe) men då ska jag klippa mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Helgen har vart bra, i fredags va vi på bio som sagt, med brorsan å Kristine vi såg inglorious basterds å den va faktiskt jättebra, en typiskt tarantino film :)

Å Wilmer sov hör å häpna sov hos mormor.............det gick ju bra som väntat men det tog emot till sista sekund hehehehe räddningen va väl att han va nära :) men det va skönt med sovmorgon bara min Älskling å jag i sängen, vi sov till halv 10...........det va läääääängesen det kan jag säga å gud såååå skönt!!!!!

Ja på lördag va Larsa på trav......å jag å Wilmer bakade bullar :) Blev bjuden av svärfar på middag de köpte med sig kebabrullar kycklingrulle till mig :) efter travet.....mums...........sen blev det lite tv-spel på kvällen jag är en liten speldjävul när det gäller Gears of War det är så grymt bra hehehehehe så det blir nog lite spelande ikväll å ;)


Idag va vi en sväng till pappa/morfar sen for vi å köpte lite kinamat lat som man va orkade inte laga nån mat idag, men nu får det va slut med hämtmat för ett tag.....................sen gick vi över en sväng till Alex å Mackan å Milla fikade där sen blev det badning för lilleman å nu väntar nog sängen, om han tänker bli nå trött hehehehe........


Jaja får se om jag törs lägga ut nån bild på min nya frilla imorn hehehehe


Ha de bra allesammans ;)

Ovido - Quiz & Flashcards