lillprinsen

Alla inlägg den 3 augusti 2009

Av Camilla - 3 augusti 2009 19:42

Kommer det å bli imorn hehehe då ska Wilmer å jag på babysim :) ska bli riktigt kul, lillgubben älskar ju å bada,  så vi får se hur det kommer att gå!!!


I fredags va jag å Alex på bio, :) vi såg "Män som hatar kvinnor" den va riktigt riktigt bra, hade inte haft så höga förhoppningar på den men den va super!!!!! Sen att man blev bjuden på allt va ju inte helt fel ;) Alex hade presentkort på bio å godis så TACK snälla Alexandra det va super nice ;)


På lördag va vi en sväng på birsta å gick i Larsa affärer dvs elgiganten siba media markt m.m super kul hehehehehe men på söndag fick jag gå på birsta city :) vi åt kinamat mmmmmm sen handlade vi lite till prinsen sen åkte vi hem å myste.

Idag va brorsan å Kristine här på förmiddagen å fika, sen kom pappa/morfar å Eva å fika så det känns som jag har fikat hela dan hahahahha av morfar å Eva fick Wilmer en anka som kan spruta vatten ;) som han kan ha i badet och en t-shirt som det stod "om du tycker jag är tuff skulle du se min morfar" hehehehehehehehehe

Sen kom mamma/mormor in med en fleecedress som hon hade skickat efter  jättesöt som prinsen kan ha här i höst, gick in till henne en sväng å åt kycklingsallad, vart perfekt för jag va mätt från allt fika idag hehehe orkade inte ställa mig å gö nån mat..........


Nu sover Wilmer, han somna före halv 8 idag, han va så trött, men det va förståligt för han sov sist vid 12, han sov typ till 13 sen har han vart vaken.


Så nu sitter jag här Larsa jobbar eftermiddag så jag får lite egentid så här på kvällen det är ganska skönt, sitta å slappa bara framför tv:n


Ja återkommer imorn å berättar hur det gick på babysimmet ;)

Natti natti......

Ovido - Quiz & Flashcards