lillprinsen

Alla inlägg den 27 augusti 2009

Av Camilla - 27 augusti 2009 21:46

Det är va mitt hår är nu.........blir galen men jag ska klippa mig på måndag kan inte säga hur jävla mycket jag längtar :)

 Blir en rejäl klippning kan jag lova eller så fegar jag ur i sista sekund hehehehe nä då nu är jag jävligt less så det blir mycket hår som ska av :)


Ja idag va vi ju på birsta det va kul å komma ut lite..........trevligt sällskap hade man ju å ;) blev ju lite shopping till lillgubbben det är ju så svårt å låta bli hehehehee......................


Möblerade om på Wilmers rum för 583848404820  gången typ ;) vet inte om det blev bättre men lite allafall...........han skulle ha ett mycket större rum om allt ska bli bra men det får bli när vårat drömhus kommer hihihihi


Läste på en kompis blogg att hennes älskade katt måste fara till katthimmlen :( då for tankarna till min lilla älskling som for till katthimmlen förra sommarn, den 21 Juli 2008 var den värsta dagen i mitt liv då jag måsta ta farväl av Molly, som varit min bästa lilla vän i 16år.........hon var verkligen MIN katt hon tydde sig bara till mig, å jag sörjer henne än :( har så dåligt samvete att jag lämnade henne hos pappa (som inte tycker så mycket om katter) men jag hade inget riktigt val :( Hoppas du har det bra Molly jag älskar dig verkligen du finns alltid i mina tankar å i mitt hjärta!!!!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards