lillprinsen

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Camilla - 4 augusti 2009 19:30

Ja idag va vi ju på babysim, det gick jättebra :) han gnällde inte 1 gång lillfisen, han plaska å höll på hehehe speciellt kul va det när mamma blåste bubblor i vattnet med munnen då skratta han riktigt gott ;)

Men imorn ska mamma/mormor få följa med å knäppa lite kort, å hjälpa till lite, för även fast jag duschat så va jag sjöblöt av svett när vi gick ut där ifrån hahahahahaha, först skulle jag duscha wilmer sen klä på han badrocken sen skulle jag duscha sen skulle jag torka mig själv å sen Wilmer sen ska klä på mig själv å Wilmer ja ja herregud men det gick faktiskt bra ändå han låg ju still hela tiden så man ska ju inte klaga ;)


Nu sover lillgubben snacka om att han va trött, det är ju jobbigt å bada hehehehe..................imorn ska vi testa lite dykning :) får se hur det går hihii


Nä nu ska fläka ut mig i soffan å glo på tv, ska se klart på 2,1/2 män sen blir det Paris Hilton BBF hahahahahaha ja jag vet det är dåligt men jag kan inte låta bli å kolla ;)

Simma lugnt..........

Ovido - Quiz & Flashcards