lillprinsen

Alla inlägg den 19 augusti 2009

Av Camilla - 19 augusti 2009 21:57

Men har liksom inte haft så mycket att skriva om tycker ja............


Annars då? vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna, tja inte så mycket................de ringde från toys `r us förra veckan de hade läst min ansökan å ville att jag skulle komma på intervju på måndag jaaaaaaaa sa jag det vill jag ;) så håll tummarna för mig allihopa kanske man har turen att få ett jobb ;)


Sen har jag städat nu i 2 dar bytt gardiner i köket å i vardagsrummet dammat å gått an men har dammsugning å golvtorkning kvar suck suck ska gö det imorn, det går liksom inte lika fort å städa nu när man har en liten fis som ska va mä överallt hehehehehe man får passa på när lilleman sover.


Sen va vi ju på marknan, Evelina å Henke va så snäll å hämta mig å Wilmer på lördan då Larsa va borta så vi gick en tur då, blev strumpor till hela familjen ;) ÅÅÅÅÅÅ va störigt det är å skriva Wilmer har lyckas pillat bort J knappen den lilla klåfingran där :)

Sen har norraberget trappen fått besök av mig å Evelina ska försöka hålla allafall 1 gång i veckan nu, helst 2 men det passar ju inte alltid :(


Jo vi var ju på marknan en sväng på söndagen oxå våran lilla familj, så Larsa tog å köpte en spikmatta för 299:- billigt ;) rena kapet................tror den ska få sig andra testning ikväll, men helvete va ont det gjorde första gången.................trodde fan att piggarna skulle gå genom huden men det vart skönt efter ett tag, å efteråt kändes det faktiskt bra.....


Nä borsta tänder å krypa ner under täcket å plågas en kvart hehehehehe

Lite mys pysbilder:


God Night!!!



Ovido - Quiz & Flashcards