lillprinsen

Alla inlägg under juni 2009

Av Camilla - 15 juni 2009 20:04

Jag börjar bli förkyld :( är väl min lilla snoriga lillskit som har smittat mig..............men men.....hoppas det inte blir långvarigt bara, vill ju inte va sjuk på midsommar!!!!!!!!


Ja själv har man blivit en bokmal hahahaha det trodde jag inte om mig själv har läst ut de 2 första Twilight böckerna  så jävla bra.......så jag va ju bara tvungen att åka å köpa de 2 sista idag hahahahaha har redan börjat på den tredje....som jag ska läsa sen, Larsa jobbar eftermiddag å Wilmer sover nu så jag ska krypa ner i soffan å drömma mig bort hehehehehe


Lyssna å njut på denna låt, (Inte så lång men ändå så BRA)

Den är skriven av Robert Pattinson som spelar Edward Cullen i Twilight som även sjunger!!!!!!!!! Jag säger bara ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ

Av Camilla - 15 juni 2009 07:36

Min lilla Wilmer brevid mig :(

Våran lilla gubbe har nämligen flyttat in tills sitt rum, som vi gjorde iordning igår, men det är inte riktigt klart än............men det blev jättebra :) han sov faktiskt hela natten, vaknade bara till vid halv 3 å hostade så jag va in å gav han nappen sen somnade han om å vaknade kl 6, jävla hosta som aldrig vill ge sig, sen har han ju blivit snorig igen, så jag undrar om det är mer gaddar på G, för han blev ju så här då de första 2 kom upp...............men man blir så frustrerad att han inte blir bra snart lillstackarn.


Ja det va ju några dagar sen jag bloggade hahahahahaha har varit så trollbunden i mina böcker som jag köpte förra veckan "TWILIGHT" böckerna har redan läst ut första, å har bara några sidor kvar på andra, dom är så JÄVLA bra, måste nog åka å köpa den tredje å fjärde boken snart för jag kan inte sluta läsa, hehehehehe

Ganska bra gjort av mig som inte har rört en bok sen jag gick ut gymnasiet hahahaha....................


Ja va har hänt i helgen då???? Jo i lördags va vi på ikea å handlade lite grejer till Wilmers rum (ska lägga upp bilder sen :) ) sen på kvällen va Eva-Lena, Jens å deras lilla Alvar å hälsa på, de hade en liten familjehelg i Sundsvall å då måste dom ju passa på å hälsa på oss ;) det va kul.....................Eva-Lena å jag gick gymnasiet tillsammans i Hudik, å vi har hållt kontakten ganska bra :)..................ska häsla på henne i augusti då det är skogsmässa i ljusdal som Larsa ska gå på hehe ett perfekt tillfälle å hälsa på :)

Igår var ju perfekt väder å stanna inne å fixa prinsens rum..........så det gjorde vi, va ett halvkaos här inne ett tag hehehe men bra blev det fick rensa ut lite skit........sen på kvällen gick vi över till Alex, Marcus å Milla å fikade :) sen blev det bad för gubben å gröt sen sommna han på 2 röda ;)


Jaja tror jag ska passa på å läsa lite ;) medans mina älsklingar sover......


Återkommer senare med bilder på prinsens rum :)

Hej så länge....

Av Camilla - 10 juni 2009 10:11

ÅÅÅÅÅ vilken bra film!!! Jag är helt såld..........vet inte om jag har sett en sån bra film någonsin, Har redan sett den 4 ggr...............blir inte less, Den är sååååååååååååååååååååå jävla helt fantastiskt super underbart sjukt BRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
!!


Ska åka å köpa böckerna idag tror jag..........det är ju 4 st böcker om Bella och Vampyren Edward som blir såååå förälskad i varandra........men det är ju inte lätt å va kär i en vampyr ;)  När man hör vampyrfilm så blir man ju lite skeptisk men den är inte alls som alla vampyrfilmer man sett, jag har blivit helt förälskad i denna film å jag längtar så jag dör tills nästa film kommer i november :)

Måste absolut köpa alla filmer sen när de kommer på DVD!!!!!


Jaja nog tjatat om det, idag är det BVC som gäller ska bli spännade å se hur mycket lillfisen väger å mäter nu ;)

Till helgen ska vi åka på birsta å inhandla lite saker till Wilmers rum.........ska försöka gö ordning där så han kan flytta in i sitt rum ;) hoppas det går bra, för min del alltså hehehehe är ju van att han är nära mig.............men det går nog bra ;)

Ska bli kul å fixa ordning rummet det kommer bli sååååå fint så, lovar att lägga upp före och efter bilder!!!


idag pissregnar det men till min stora förvåning så blåser det inte, typiskt när det är fint väder då ska det fan blåsa, men inte när det är skitväder..................idag ska jag ta mig an trappen igen hehehe den är sjukt jobbig må jag säga men så fin rumpa jag kommer få hahahahahaha kanske ramlar det av nå kilo å till slut (you can only hope)

Jag sa igår till min älskade karl att om jag ska va nöjd så vill jag gå ner typ 20 kilo (I Min Fantasi) Men hur i helvete ska jag lyckas med det

Då sa Larsa att: Ja men du måste ju tänka långsiktigt kanske om 2 år om du kämpar så har du nått din vikt.

Hallå ja jag vet att han har rätt, men va fan 2 fucking år jag vill ju va smal å fin nu :( jaja måste ta mig i kragen å få tillbaka min karaktär som jag hade när jag typ va 15, 16 hahahahaha

Men Ja vi blir äldre å allt jävla skit fastnar mycket lättare på en, ja jag har fött barn å magen är en degklump, ja jag älskar allt som är gott (Typiskt)

Det är inte lätt kan jag lova Men jag SKA gå ner till den vikt som jag vill väga !!!!!!!!! Även om det ska ta 2 jävla år!!!!


Hej å hå....

Av Camilla - 8 juni 2009 12:12

Wilmer älskar å bada ;) det är så kul så hihihii, badrocken har han fått av momma!!

Ja va fan igår vart vi utan vatten, alltså fan vad man är beroende av det, vi har det ganska bra som bara kan slå på kran, tänk dom som inte har rent dricksvatten det är fruktansvärt att det kan va så 2009, jaja


idag ska vi åka till min morfar för han fyller år idag Hurra Hurra, blir tårta mmmmm va gott, ja eftersom vi inte hade nå vatten igår så köpte vi pizza, sen åt vi chips å dipp å såg på film, vilken jävla svull helg det har vart hua nu blir det skärpning, ska gå trappen onsdag å torsdag då blir det att gå som fan hehehehe


Idag är det ju allafall sol å ganska varmt, men va fan varför ska det blåsa, har ju blåst varje dag nu sen i början av maj tror jag, hoppas det inte fortsätter!!!!!

Nä ska slå igång en maskin tror jag det borde ju torka fort om man hänger ute nu hehehe

Adios.....

Av Camilla - 7 juni 2009 08:58

Fattar inte vart tiden har tagit vägen, tyckte nyss vi va på BB, min lilla älsklingprins blir snart 8 månader............han är världens finaste å gulligaste lilla unge man kan tänka sig ;)


Jo gissa vem som fick kliva upp i morse?????????




JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG

Men men förstår att han va trött, han kom hem vid 2 inatt, och han hade fått kört hela vägen det är typ 80 mil, hallå säger jag bara ingen annan som kunde kört några mil???????????


Nu sover båda mina älsklingar å jag kollar på nalle puh hahahahahahaha

Börjar bli lite hungrig, så ska väl ta å gö mig en macka.......

På återseende.......

Av Camilla - 6 juni 2009 23:02

Idag va mamma jag å Wilmer på birsta en sväng.......köpte bokstäver å färg på panduro som jag målade nu ikväll :) Blev ganska fint faktiskt så det ska vi hänga upp på Wilmers rum sen, hihihihi


Sen grillade vi idag kyckling.....mmmmm vad gott det blev, åt vitlökskroketter till, å tzatziki så nu rapar man bra nog gott hehehehe

Ja nu sitter jag å väntar på Larsa, men han kommer nog hem runt 2 i natt så då har jag nog gått å lagt mig, känner att ögonlocken är ganska tung nu, för min lilla prins har vaknat halv 5, 5 den senaste veckan............åååååååååååååååååååååå vad rooooooligt ;)

Imorn får banne mig Larsa kliva upp, hur sent han än kommer hem hehehehehehe, känner att det skulle va ganska skönt att få sova åtminstone till 8 på morron..............


tro tro tro om jag ska borsta gaddarna å krypa till kojs..........

JA DET SKA JAG!!!!!

Sov Gott mina läsare :)

En bild på konstverket jag jobbat på ikväll ;)

Av Camilla - 5 juni 2009 18:58

Här kommer lite bilder på grejor som ska inhandlas till prinsens rum

En bokhylla som de vita korgarna ska stå i full med leksaker hehehe

Bord å stolar från mammut ;) även vägghyllan

lite fina kartonger

ja det kommer bli så fint så hihihiihi längtar till vi ska börja!!!!!!!

Av Camilla - 5 juni 2009 18:40

Ja dessa handlade jag:

En W bokstav som ska få en fin plats i Wilmers blivande rum

En jättefin plåtask som ser lite gammal ut hehehe ;)

Skylten ni ser på bilden fick Wilmer av  momma ;)

Bokstödet och kroken :)

Ja det va allt!!!!

Ovido - Quiz & Flashcards