lillprinsen

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Camilla - 1 juni 2009 21:03

Trappen gick bra, stannade å vila en stund efter halva hahahahahaha ska ju inte ta ut sig i början ;)

Bli att kämpa vidare imorn..............då ska vi gå en längre runda :) jaaaaaaa


Idag har Wilmer ätit hur bra som helst, eftersom han verkar hata all barnmat så prövade jag en annan sak idag, kokade en potatis å några morötter som jag mosade med lite smör, å det va populärt vill jag lova......så det får bli hans middag nu framöver hehe.......man kan ju blanda i lite ärtor å så för att variera sig, jo lilleman ha ju vaknat några nätter nu å vart hungrig så igår tänkte jag att nu ska jag förbereda en flaska i kylen.........ja han vakna till å hosta bara sen låg jag bara å vänta att han skulle börja grina men det gjorde han inte, när han vakna på morgonen så kollade jag på kl å den stod på 07:20...............så länge har han inte sovit på väldigt länge!!!!

Nu hoppas jag bara att den där jävla hostan ska ge sig snart!!!


På torsdag åker min karl iväg på skogsmässa i jönköping buhu......så jag blir ensam till på lördagkväll........så på fredag så ska jag hyra film å äta massa gott ;) å mysa i min ensamhet.......har även bjudit in mig själv på mat hos mamma då, tråkigt å äta själv!!!

Jo våran underbara son har dreglat ner våran tvdosa så den är död nu ;) trodde först att det va batteriet som va slut så Larsa åkte å köpte ett idag men icke vårat dregelmonster lyckades oxå byta format på bilden så nu är den i 4:3 innan den dog va roooligt, så nu är det slut på att låna doser från bordet hehehehehe


Jaja ha de så länge............

Ovido - Quiz & Flashcards