lillprinsen

Alla inlägg under juni 2009

Av Camilla - 24 juni 2009 14:07

Idag gick jag å Wilmer ner på ica, va tvungen å köpa blöjor, å fan vad svettig jag blev, bara rann i pannan, va frächt hehehehehehe.........

Ja sen har jag dammsugit å tvättat, lagt ut mattan på balkongen så nu kan man gå ut där utan att förfrysa fötterna ;)

Ja jag lovade er bilder på prinsens rum å här kommer dom, lite svårt å få nå helbild, så det blir lite pix på lite av varje, är lite småfix kvar...........

Hej....

Av Camilla - 23 juni 2009 19:35

Den här låten kan pigga upp vem som helst hahahahaa


Lyssna å njut ;)

Av Camilla - 23 juni 2009 09:18

ja tisdag idag, inte mycket som händer........ska gå trappen ikväll, få upp flåset lite hehehehe

Ska knäppa kort på Wilmers rum så ni får se hur det blev :)

Just nu sover min lilla prins.........

Å jag är så rastlös nu när jag inte har nå å läsa hehehe kanske man ska läsa om dom från början.........jaja blev inte mycket till inlägg det här men jag är så seg trött som fan.......

hej hej :)

Av Camilla - 21 juni 2009 21:11

Idag va vi iväg igen ;) till birsta för att köpa till resten av grejorna till Prinsens rum...............så nu ska det va klart eller?

jo möbler å så allafall, men det kommer nog att pressas in en HEL DEL LEKSAKER där hahahaha lillfisen har ju inte fyllt 1år än, å jag kan tänka mig att han inte kommer få lite presenter ;)

(En bild kommer senare)


Ja idag va det ju riktigt varmt....kanske sommaren har kommit nu, man kan ju hoppas, fast det får inte bli varmare än såhär då tycker jag det bara blir jobbigt, alldeles lagomt med typ 20, 22 grader.......


Ja nu har jag läst ut fjärde å sista boken om Twilight........så jävla bra är dom, så nu vet jag inte vad jag ska ta mig till på kvällarna, Larsa sitter å spelar tv:spel...............så jag får väl sitta å klicka på datorn heheheh

Jag längtar så jävla mycket till november då andra filmen kommer på Bio New Moon heter den ååååååååå vad jag längtar ;)


Hahahaha prövade å köpa kalvfrikadeller till Wilmer såg inte gott ut men Wilmer tyckte det va jättegott......han har blivit så duktig å äta :)

Nu blir det lite surfning hehehehe

Adios.....

Av Camilla - 20 juni 2009 15:56

Ja igår va det ju midsommar :) Den firades med fika, uppe på norra med Alex, Marcus å Milla................å gud va folk det va där........tur att vi gick dit kan jag säga för det var lite ont om parkering, samt att det kostade 50 spänn, hallå 50 spänn...........

Sedan gick vi hem för att förbereda inför grillningen :) ååååå vad gott det va, (ska äta resterna idag hihi) Sedan fikade vi, hade gjort den kladdkaka med nougat å jordgubbar på men den blev lite hård :( fast god va den ju allafall......... sen satt vi å surra å såg på film å hade trevligt. :)


Å idag skulle vi åka å köpa lite mer saker till Wilmers rum, så vi packade bilen å åkte iväg................hahahaha när vi kom fram hade alla jävla butiker stängt, MIDSOMMARDAN  då är det stängt tydligen,  jaja va bara å fara hem då :(

Nä ska börja med Wilmers middag nu......på återseende

Bilder från midsommar:


Av Camilla - 17 juni 2009 19:27

Herregud vad jag läser hahahaha.............jag som hatade att läsa böcker i skolan, hade vi nån bok vi skulle recensera så läste jag typ bara på baksidan hehehehehehe, men nu vet ni så läsr jag så ögonen glöder ;) kanske för att jag är helt besatt i Twilight hahahahahaha är bara några sidor från att ha läst ut tredje boken (Ljudet av ditt hjärta) Så sjukt bra dessa böcker är, hahahahaha det står t.o.m på baksidan på böckerna " Varning: vansinnigt beroendeframkallande jo tjena stämmer helt å hållet på moi hehehe


Larsa funderar när jag ska åka till USA å leta upp Robert Pattinson och förföra honom hahahahahahahahha


Jaja nog om detta, nu är det gröttajm för busen.........

So long ;)

Av Camilla - 16 juni 2009 07:48

Snälla hehehe, nu har förkyldningen verkligen gripit tag i mig :(

Snorn rinner medans jag samtidigt är täppt i näsan, har ont i halsen å känner mig hängig.......fan fan fan vill inte va sjuk!!!!!

Nåja ska försöka kurera mig...........hmmmm


Blir till att läsa mer idag hehehe å ligga å vila å mysa...................men vänta lite här, :) jag har ju en liten buse som jag tror inte tillåter mamma att ligga å slöa på soffan hehehehe nä det blir nog sammma takt här hemma, får passa på att vila när han sover ;)

Min Älskling får åka å köpa näsdroppar å halstabletter sen så jag är garderad ;)


Idag sov Wilmer till 7 helt otroligt, men med några undantag av allt hostande på natten men jag tror han vakna till bara 2 ggr å då hjälpte nappen.......det här med eget rum verkar funka hur bra som helst :)


ja jag lovade er "för" å "efter" bilder så här kommer dom......

Inte jättebraa men äh lite ser man ju....



Ovido - Quiz & Flashcards