lillprinsen

Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Camilla - 3 juni 2009 20:22

Å min hjärna kokar nu hehehe..............har suttit å kollat på nordljus hemsida och alvas hus sjukt snygga saker vill ha allt!!!!! ;)

Önskar jag finge mitt drömhus snart så jag kan sätta igång mina väl smorda planer som jag har lagrat i huvudet hahaha, som jag nämnde förut så ska jag å mamma å lillgubben såklart åka till nordljus på fredag längtar så jag dör, ja jag vet jag är galen, men jag verkligen ÄLSKAR inredning har tittat ut några saker som jag bara måste ha, så mitt spaarkonto få minska lite denna månad ;)


Ja vi va ju å träffa en tandhygenist, gick på typ 10 min, sen va vi klar, berätta saker som man visste typ, sunt förnunft alltså, barn ska inte äta så mycket socker ;)


idag gjorde jag köttbullar a`la Wilmer hehehe.........kokade dom utan salt å så, sen mosade jag dem med potatis å lite ärtor å majs å broccoli, det va mumma det hihihihi skönt att han äter sånt allafall.


Nu sitter jag å kollar på roomservice i väntan på Grey`s å det är sååååå bra!!!!!!!!!!!!!!!

Ja det får räcka sådär, Jo här får ni lite bilder på det som snart är i mina ägor allt från nordljus, titta å njut hehehehehe

En skitsnygg hylla, fina servetter med rosor på, krok och bokstöd till Wilmers rum ;)

Av Camilla - 3 juni 2009 06:54

Så ska vi på bvc idag, ska även dit nästa tisdag.......herregud 2 ggr på en månad, jaja då ska vi ha hörselkoll, idag ska vi träffa en tandhygenist :)

återkommer hur det gick.


idag blir en städdag åååååå vad roooooooligt, men ett MÅSTE, ska dammsuga för jävlar vad det har kommit in sånt där vitt dun som nu flyger omkring ute hur mycket som helst suck.......sen måste jag tvätta för tvättkorgen är överfull........

Sen känner jag mig nere denna vecka, vet inte vad allt känns skit, kanske för Larsa ska åka ifrån oss några dar, :( Sen ett litet stressmoment är ju va FAN jag ska hita på efter mammaledigheten, jag blir så less, vad ska jag göra?????? Ingen som har några förslag???? kanske har ni det perfekta jobbet till mig?? Hoppas Hopppas..........

men på fredag ska jag ha en mammadag :) vi ska åka på nordljus en av mina favoritaffärer, massa fina inredningsprylar....sen ska vi grilla om det blir  fint väder,annars blir det tacos :)

På kvällen ska jag ha egentid med filmmys......krypa upp i soffan under filten å se på film å äta gott hihi ska bli mysigt!!!!

Undra ja när hostan ska ge sig för Wilmer, snart har han hostat i 3 veckor, värst är ju på nätterna, hua lillgubben.


Jo våran bil gick igenom besiktningen jippie,


gud vad jag babblar om allt å inget hahahaha Hungrig börjar jag bli å har ju varit uppe sen 5 hehehehe min lilla prins tyckte att vi skulle kliva upp då!!!! Efter han ätit så låg vi å försökte somna om men icke, Gubben han låg å stöka å drog mig i håret å klappade mig å ansiktet å med klapp menar jag ingen snäll liten klapp utan mest vakna nu mamma för F*N ;)................insåg att det bara va å sega sig ur sängen :)


Jaja tror jag ska äta en tallrik fil...............

hej hej  


Ovido - Quiz & Flashcards