lillprinsen

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Camilla - 5 juni 2009 18:58

Här kommer lite bilder på grejor som ska inhandlas till prinsens rum

En bokhylla som de vita korgarna ska stå i full med leksaker hehehe

Bord å stolar från mammut ;) även vägghyllan

lite fina kartonger

ja det kommer bli så fint så hihihiihi längtar till vi ska börja!!!!!!!

Av Camilla - 5 juni 2009 18:40

Ja dessa handlade jag:

En W bokstav som ska få en fin plats i Wilmers blivande rum

En jättefin plåtask som ser lite gammal ut hehehe ;)

Skylten ni ser på bilden fick Wilmer av  momma ;)

Bokstödet och kroken :)

Ja det va allt!!!!

Av Camilla - 5 juni 2009 17:22

Hylljäveln va slut :( Dom får inte in den förrn till hösten å då kanske det inte är samma typ!!!!! jävla skit!!!!

Men bokstödet till Wilmer å kroken fanns, köpte även en liten plåtask, jag å askar kan inte få nog av dem hahahaha,ska lägga upp bilder sen vad jag shoppade :)


Nu har vi ätit tacos jag å mamma, å mätt som fan blev man ;)


Ja filmen är hyrd å lite snacks är inhandlat så snart får jag min myskväll ;)


Jaja orkar inte skriva nå mer nu, hörs senare

Ha en underbar fredagkväll ;) hahahahahahahahahahahahaha undrar vem jag syftar på hehehehe

Ovido - Quiz & Flashcards