lillprinsen

Alla inlägg den 4 juni 2009

Av Camilla - 4 juni 2009 20:15

Ja då va man gräsänka...............tråkigt hoppas karl sköter sig annars!!!!!!


idag har inte det hänt så mycket, brorsan va här en sväng å hälsade på, sen har jag tvättat en maskin å hängt, sen fick vi tråkigt efter middagen så vi for ner till Evelina på jobbet å fikade lite :)

Nu sover mammas prins, vi har busat å busat å busat å ätit gröt sen va han så trött lillfisen.......................imorn blir det nordljus å sen tacos mums mums, ska hyra film å köpa lite snacks hehehe ska ha en mysig kväll med mig själv ( Lät lite sådär ja ni vet) hahahahahahaha


ÅÅÅÅ fan vad jag snusar, måste sluta snart........är ju inte direkt billigt med snus, sen skulle mitt tandkött må lite bättre ;) men som sagt det är inte lätt å sluta!!!! Har ju så bra karaktär jag NOT!!!!


Ikväll är det ta me fan bara skit på tv:n fast man har lite kanaler så är det bara skit.......

Imorn ska Wilmer få kokt lax å potatis till middag :) hoppas det är populärt, är faktiskt kul å hitta på å laga mat å älsklingen min hihihihi allt jag gjort hittills har vart succè så hoppas även lax, det är ju nyttigt å det. regnbågslax tror jag det va å, bra med omega3!!!!!!!!!


Nä undra ja om jag ska se om jag hittar nåt å se på tv, ska äta lite Ben å jerry glass tror jag hehehe hur god som helst, "new york super fudge chunk" hette den jag köpte, kan helt klart rekomendera den, för er som älskar choklad hahaha som JAG!!!!!!!

MUMS MUMS........

Ovido - Quiz & Flashcards