lillprinsen

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Camilla - 24 juni 2009 20:23

Hittade det här klippet på youtube från Ice Age 3.......så jävla rolig, har både 1 och 2 hemma, dom är för roliga ska absolut se 3:an :)

Jag älskar ju teknad film å den här är skitkul.

Kan varmt rekommendera denna film :)


Puss Puss ;)

Av Camilla - 24 juni 2009 17:33

Hahahahaa fan vad den låten är bra hahahahaha


Man kan bara garva när man hör den :)

Av Camilla - 24 juni 2009 14:07

Idag gick jag å Wilmer ner på ica, va tvungen å köpa blöjor, å fan vad svettig jag blev, bara rann i pannan, va frächt hehehehehehe.........

Ja sen har jag dammsugit å tvättat, lagt ut mattan på balkongen så nu kan man gå ut där utan att förfrysa fötterna ;)

Ja jag lovade er bilder på prinsens rum å här kommer dom, lite svårt å få nå helbild, så det blir lite pix på lite av varje, är lite småfix kvar...........

Hej....

Ovido - Quiz & Flashcards