lillprinsen

Alla inlägg den 30 juli 2009

Av Camilla - 30 juli 2009 19:53

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
Jajemen sitter alltid med ett finger i näsan ;)
Titta på dig själv i spegeln: Japp varje dag
Gnälla: Ja det händer hehehe
Skrika: Nja inte ofta
Sova: Jo jag försöker
Ha ångest: Ja, alldeles för ofta
Skada dig själv med flit: Nej
Ta mediciner du inte borde ta: Näääää
Vilja dö: Nej absolut inte!!!!
Drömma mardrömmar: Ja det händer
Drömma sexdrömmar: Jorå visst har jag det ;)
Ta droger: Nej för fan
Försöka vara annorlunda: Nej, jag försöker vara jag.
Klä dig i svart: Ja, visst ser man lite smalare ut i svart va?!!
Gå till kyrkan:
Nej, bara om jag måste typ bröllop, dop å begravning
Gå i skolan: Nej
Röka: Nej fy fan
Ha sex: Ja det händer väl det å hahahahahahaha
Ljuga: Nja en vitlögn har man väl dragit 
Hata folk: Nej inte hata direkt, men visst finns det folk som man inte älskar  direkt!!
Lita på folk: Ja det ska man väl gö, men nog har jag blivit bränd på näsan nån gång, så lite skeptiskt är man ibland!

VEM:
Saknar du:
Just nu min Älskling som jobbar, annars så saknar jag min farmor å farfar som har gått bort :(
Vill du döda: Inte nån tror jag, just nu hehehe 
Rörde dig sist: Min lilla gubbe
Vill du slå: Ingen
Kysste dig sist: Larsa
Vill du kittla: Min gogubbe, han är speciellt kittligt under armarna :)
Kramade du sist: Wilmer
Vill du prata med: Skulle gö vad som helst för att få prata med fammo å faffa igen :(
Skrek du på sist: Kom inte ihåg
Vill du vara som: Men herregud inte vet jag  
Sårade dig sist: Larsa
Vill du bli galet full med: Ingen aning
Gjorde dig riktigt glad senast: Det måste va Wilmer
Fick du sms från senast: Alex
Ringde dig senast: Brorsan
Är vackrast på jorden: Min Prins Wilmer

HAR DU:
För många vänner:
Nja har nog lagomt
Förföljelsemani: Nja, inte vad jag märkt av
Tvångstankar: Näää inte vad jag har märkt hahaha
Någon annan psykisk sjukdom: Nope
Någon fysisk sjukdom: Nej
Någon skada: Nej, inte vad jag vet
Färgat håret: Ja, ett antal ggr, märkligt nog sitter håret kvar efter alla ggr
Brutit några ben: Nej
Några piercings: Hade en i naveln men tog bort den eftersom min mage blev lite stor hehehehee
Egen dator: Ja
Bra självförtroende: Nej, det kan jag inte påstå..
Kysst någon: Yes
Haft sex: Jo men det har jag nog :)
Köpt kondomer: Ja
Tagit nakenbilder: Nej
Sagt jag älskar dig till någon idag: Japp, till Larsa å Wilmer
Bjudit ut någon: Ja kanske
Varit kär: Jaaaaaaa
Dumpat någon: Japp
Stulit någonting: Ja, när jag va liten hehehe så stal jag ett vykort med en katt på ;) men jag fick gå direkt å lämna tillbaka det!!!!!
Lämnat landet: Ja det har jag
Tuttat eld på nått: Ja mitt hår, men inte avsiktligt hehehe
Gjort något olagligt: Ja det har jag nog 

HUR:
Går du:
Ja ni, jag rör på fötterna
Svarar du i telefonen: Hallååååå
Fördriver du tiden: petar i näsan hahahahahahaha
Mycket pengar har du: Inte mycket
Ofta diskar du: Varje dag nån liten grej, men tacka den som uppfann diskmaskinen
Ofta städar du: ja, ett par ggr i veckan
Många stör du dig på: Få se.. ett antal finns det nog.....
Ofta träffar du din familj: Lite då och då

TROR DU:
Att du kommer bli något: hahaha, inte den blekaste,
På gud: Nej
På rymdvarelser: ja nå jävla liv måste väl finnas där ute......
Att folk tycker om dig: Ja man kan ju alltid hoppas

Av Camilla - 30 juli 2009 15:51

Blev lite handlat allafall idag :)   kunde ju inte låta bli när det va halva reapriset hehehe

Så det fick bli lite grejor till prinsen som ni ser!!!!


Själv hittade jag ett par skitsnygga byxor på vila men dom får vänta tills man får lite mer peningar :(  hoppas dom finns kvar bara..........


Nä kanske man ska gö lite middag, fiskpinnar å mos får det bli ;) när man är själv så orkar man inte gö för avancerat hehe

På återseende.......



Ovido - Quiz & Flashcards