lillprinsen

Alla inlägg den 22 juli 2009

Av Camilla - 22 juli 2009 21:25

Dåligt med bloggning nu hehehe.........jag håller ju på å jobbar ihjäl mig på jobbet hahahahaha nä då det är så lugnt...............dessa 2 veckor har gått så fort har bara 2 dagar kvar, har varit riktigt kul, kommer faktiskt att sakna det........:(


Idag har vi varit å grattat en kompis som fyller 30....om en vecka typ........så jag va bara hem å vände i dörrn.

Ska gå till sängs snart tror jag för jag börjar 7 imorn.....har nog inte så mycket mer å berätta hmmmmmmm

ska knäppa lite kort å lägga in för det va längesen nu ni fick några bilder ;)


Ja jag tänkte ha som alla andra bloggar har typ, att ni får ställa lite frågor om allt å inget hehehe så lovar jag att svara på dem om ni har nå intressanta frågor till mig så varsågod!!!!!


God Natt!!!

Ovido - Quiz & Flashcards