lillprinsen

Alla inlägg den 18 juli 2009

Av Camilla - 18 juli 2009 22:13

Har jag nu avklarat, å jag måste säga att det har gått superbra har faktiskt vart kul :) så nu är det bara en vecka kvar, det känns tråkigt men ända bra på nå sett, man har ju inte vart ifrån Wilmer många timmar sen han föddes så första dan kändes konstigt, men det gick ju bra...............va skönt ändå å få va hemifrån å gö nå annat.................det är faktiskt kul å jobba med barn, man får måla spela spel gö gipsfigurer hehehe man blir som ett barn själv ;)

Hemma har hänt mycket grejer med gubben må ni tro, bara på den här veckan har han börjat krypit riktigt så nu är det inte bara att sätta ner han på golvet inte hehehehehe


Ja idag åkte vi till skatan med Alex å Mackan å lilla Milla såklart, vi köpte glass å gick runt å kolla lite..............fan va fint det är där så skulle man bo värsta strandtomten ;) fan va mysigt det skulle va!!!!!!

Ja de hade ju en liten bod där som var fullproppad med småkrafs, så Camilla bara va tvungen å köpa nåt heheheheh en liten teburk fick de bli skit söt va den, får se om jag lägger upp en bild sen, intressant va hahahahahahaha


Sen bjöd vi Alex å co på Kaffe å muffins :) Sedan blev det grillning hos mamma nexdoor en riktigt trevlig dag må jag säga!!!!!

Nu sitter jag här å Larsa alias Tarzan spelar tv-spel hahahahahaha


Måste ju berätta, en tjej på fritids tyckte att jag sa Tarzan när jag pratade om Larsa med Alex hahahaha lät så kul, så nu får han bli kallad det ;)


jaja ska kolla runt lite på nätet innan man kryper till kojs kanske man får nån banan av Tarzan hahahahahahahahahahahahahahahaaaaaaa visst är jag fyndig!!!!

Go Natt


Ovido - Quiz & Flashcards