lillprinsen

Alla inlägg den 13 juli 2009

Av Camilla - 13 juli 2009 18:57

Ja nu va det nåra dar sen man bloggade :)

Allt gick bra uppe hos farmor ;) å bröllopet va jättefint, god mat fick vi å!!!!! men det va skönt å komma hem på lördagskvällen efter man varit borta nåra dagar, skönt att vakna upp i sin egen säng dan innan jag skulle börja jobba..............

För det va min första dag på jobbet idag ;) det va faktiskt jättekul, för er som inte vet så ska jag jobba nu i 2 veckor på Allsta fritids.........på min första dag så har vi gjort gipstavlor som vi ska måla imorn hehehe sen har vi marmorerat papper ni vet man droppar i en speciell färg i vatten sen doppar man i pappret å så blir det olika mönster på pappret ;), sen har vi gjort pärlarmband ;) så vi har haft det så roligt.............känns även skönt att man jobbar med Alex, hon är ju så snäll å go hehehe ;) En riktigt bra vän!!!!!! ;)


Tyvärr blev det inga bilder från i helgen :( vi glömde som vanligt kameran hemma, å mobilen den låg i väskan i bilen den så så va det med det :(


Tänk att idag fick jag faktiskt en idè hehehee när jag stod där å hällde i gips i formarna att jag kanske ska utbilda mig till bildlärare, det skulle nog va kul, jag tycker ju om å pyssla, måla å rita så det kanske skulle passa mig perfekt :) vad vet man, men då blir det nog mellanstadie/högstadie bildlärare kanske får ju inte bli för avacerat hahahahahahaha

Ska nog kolla upp det vad det finns för utbildningar å vart.......


Nä nu måste jag ta å väcka min son för han va såååååå trött så han somna runt halv 7, lite dumt men det gick bara inte å hålla han vaken, nu är det ju gröttajm så vi får ju se när han tänker lägga sig för natten idag hehehe.


Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards