lillprinsen

Direktlänk till inlägg 12 mars 2010

Länge sen.....

Av Camilla - 12 mars 2010 09:24

Va ett tag sen jag skrev men har inte haft lust...... sen har det inte funnits så mycket å skriva om  MITT LIV ÄR TRÅKIGT!!!! Nä då har man barn bli livet ALDRIG tråkigt   


En liten uppdate då........dagis går hur bra som helst nu inge grin alls när jag lämnar honom, nu vinkar han å flinar hihihihi känns super!!!!


Har börjat med pulver igen hehehe men nu ska jag gå ner minst 5 kg, har gått ner typ 2 redan så det känns bra.

Våren börjar kika fram, härligt solen skiner det har tinat enormt mycket den senaste veckan jiho!!!!!

Förra helgen va vi å åkte lite skridskor...............hehehe fan jag har inte åkt skridskor på typ 15 år, fick liiiiite ont i fötterna kan jag säga, men det gick ju bra, Larsa fick hålla i mig första minuterna sen våga jag åka själv hahahahha


   titt värsta proffset hahahahahahaha


Mommo åkte hon å hahaha snacka om bambi på hal is (sorry mamma)

   hehehehehehehe

   Wilmer å mommo gick på ica å köpte lite choklad å festis som han sitter å mumsar på här. Goungen min!!!


Idag är det ju fredag skönt skönt imorn har vi en date med Alex, Marcus och Milla vi ska åka på drakborgen med barna.....det kommer bli kanon det, Wilmer va där här i veckan med mommo Ahl och Alfred, han hade haft skitkul.


Igår va Jag med Sara på erikshjälpen i timrå, men hittade inget där........men på loppisen brevid hade de mycket smått å gott så denna fina burk fick följa med mig hem hihihi


  

För dom som inte vet så samlar jag på gamla burkar å saker.....en riktig burkoman är jag hehehehe. Kanske blir ett inlägg med bara burkar sen hehehe så får ni se min fina samling   

Ja imorn kommer pappa hem från Thailand oxå, kanske blir en visit till njurunda på söndag kanske man ha tur å få lite grejer hihihi

Ja en annan lär väl se ut som en albino jämfört med han nu. suck.

Nä nu ska jag plocka ihop lite här bädda sängen  kanske..........

Avslutar med bilder på min gofis!!!!!

    

Puss på er!!!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards