lillprinsen

Alla inlägg den 21 mars 2010

Av Camilla - 21 mars 2010 21:41

Japp så va det söndag igen, helgen har varit helt ok faktiskt, dock började den inte såååå bra, för det första så vakna Wilmer å va snorig igen, men han fick gå på dagis.......sen vart det bättre va å shoppade lite med Evelina, blev en del reafynd faktiskt, sånt gillar jag!!!

Sen blev fredan lite sämre igen.......slog nämligen liltån i sängstommen, helvete va ont det gjorde svor alla jävla svordomar som finns..........trodde fan att jag bröt tåjäveln...........kunde knappt stödja på foten......tjurig som jag är for jag å handla ändå!!!!!!!!!!!!!


Såhär ser min fot ut idag     

  

Blå som få........syns inte så bra på bilden.


Jaja i lördags trotsade jag min onda fot å vi gick ut å gick i det fina vädret.............gick ner på ica å köpte glass å tacogrejor, ja ni såg rätt vi åt tacos på en lördag hehehehehehee


    Mums mums med glass


Idag åkte vi på pimpeltävling på sidsjön med Evelina å Henke. Inge fisk fick vi men det va trevligt å umgås lite, å va ute i friska luften.


      


Nu blir det sängen......


So long!!!

Ovido - Quiz & Flashcards