lillprinsen

Alla inlägg den 2 mars 2010

Av Camilla - 2 mars 2010 09:37

Herregud va tiden går......tyckte nyss det va jul.


Här har prinsen vart sjuk nu över en vecka men idag fick han gå på dagis, annars har det inte hänt så mycket, själv är jag lite snorig men det känns som att man är lite småssjuk hela vintern.............nu vill jag ha vår!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Igår allafall så åkte vi till pappas jobb, det va mycket uppskattat av en viss traktorälskande lillfis. han satt som ett ljus i pappas knä å sken som solen när han startade maskinen.   

Såhär såg det ut:

      


Fick knappt in han i bilen när vi skulle fara hem............


Jo jag har en gris till pappa nu hahahaha han är nämligen i Thailand............å vill oxå.............det va 34 grader varmt å så hade dom legat på stranden å badat när brorsan prata med han. Är liiiiiiiite avis kan jag säga.


Ja ja.......i helgen bakade jag i formen jag fick av Evelina när jag fyllde år såhär blev resultatet

  


Blev en lyckad snopp tycker ni inte??!!! hehehehehe


Nä nu ska jag äta frukost sen är det snart dax att hämta sonen.........


Ha de bra....





Ovido - Quiz & Flashcards