lillprinsen

Direktlänk till inlägg 6 november 2009

God Morgon....

Av Camilla - 6 november 2009 07:09

Eller är det det??? Wilmer vakna halv 5 imorse..............va kul, inte vad man velat direkt med tanke på hur man mår, skönt att det är helg nu, Min Älskling sa igår att jag skulle få sova ut både lördag å söndag, ååååå vilken lycka är inte speciellt idealt att kliva upp tidigt varje dag när man är sjuk å aldrig få vila, men vad gör man.

Kanske därför man inte har blivit bättre.............va allafall till vårdcentralen igår kväll, ringde rådgivningen å frågade ang min hosta, å hon jag pratade med tyckte jag skulle åka in, så en läkare fick lyssna på mina lungor, för hon trodde jag kunde ha lunginflamation Rynkar på näsan


Så kl 20 for vi ner, mamma satt barnvakt, å jag å Larsa for ner till centrum, där va det mycket folk.........nåväl fick till slut träffa en läkare, han hörde nå blåsljud på ena lungan, så jag fick kåvepenin å cocilana utskrivet, så jag ska hämta ut det idag, fick med mig 2 tabletter så jag hade till igårkväll å idag.

Så nu ska väl det vända snart.

Vilken jävla hosta jag har alltså, blir helt slut av allt hostande.............


Nä nu blir det frukost.........ska även ta min andra penecilintablett Obestämd


He å hå....

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards