lillprinsen

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Camilla - 3 november 2009 12:12

Ja idag är en sån dag man vill stryka i kalendern..........................vaknade fortfarande med hostan från hell, gick å pissa å jaaaaaaaaaaaa jag fick mens idag jippie, sen tog kattjäveln å pissa i sängen, men gud vilken toppendag!!!!

  


Så nu håller jag på å tvätta täcken å sängkläder vad roooooooooooooooooooooooooooooooligt!!!

Samtidigt som jag håller på att hosta lungorna ur mig.


Blir nog till å springa över till mamma sen så fort hon har vaknat (hon har jobbat natten) å hämta kokilana så jag kan få frid!!!!

Ett plus är att min älskling är hemma från jobbet idag så man får lite sällskap förutom Wilmer då, fast minus i plånboken då såklart aldrig får man va glad!!!!!


Ja det har varit min dag hittils nån som vill byta??!!! Flört


Fast jag ska väl inte klaga.........det finns ju dom som ha det värre!


Nä ska väl gå å hänga mitt duntäcke på tork då å slänga in en ny maskin...............


Ni får njuta av denna bild på min älskade lilla gounge så länge som btw sover nu så jag ska även passa på å vila lite jag å.

hej hej.........

  



Ovido - Quiz & Flashcards