lillprinsen

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Camilla - 4 november 2009 08:14

....började ju inte så bra igår, men den blev bättre mot slutet, hade sån tur att Alex skulle tvätta igår Skrattande så jag fick slänga in duntäcket i tummlaren medans hon tvättade.......så jag fick sova med ett torrt täcke inatt, tack så mycket kära vän Skrattande


Sen hade jag köpt en sak som jag mumsade på igår till Desperate Housewives Glad nämligen denna godning

   Hur god är inte denna glass??!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Himmelsk om ni frågar mig nästan orgasmisk god Flört, det är faktiskt bra å äta glass när man är sjuk!!! hehehehehehe


Idag ska vi åka på Ica Maxi å handla, tänk att åka å handla mat kan va så kul..............det brukar inte va det men när man varit instängd i lägenheten i en vecka så är en sån här tripp ganska exalterande Förvånad

Skönt att få komma ut lite.

Men vi börjar se ljuset i tunneln..............man märker på Wilmer att han blir ganska rastlös att bara va inne.............så när vi blir frisk så ska vi hitta på massa saker.


jaja nu ska jag leka lite med min busunge

  

So long så länge...............

Ovido - Quiz & Flashcards