lillprinsen

Direktlänk till inlägg 15 oktober 2009

Grattis Wilmer på din första födelsedag!!!!!

Av Camilla - 15 oktober 2009 08:55

  

Ja nu va dagen här då våran älskade prins fyller 1 år!!!

För 1 år sedan kl 07.21 slog han upp sina blå för första gången, det va då man för första gången fick se det lilla miraklet man gått å burit på i 9 månader, vilken obeskrivlig lycka Skrattande

Hua nu blir man nästan tårögd när man tänker tillbaka...............känns som det va igår fast ändå inte tänk va mycket som har hänt under det här året vad mycket han har lärt sig, känns som det va hur länge sen som helst han va bebis mammas lillfis ÄLSKAR DIG MEST AV ALLT I HELA VÄRLDEN!!!!!

     

Titt va liten å gofisig han var hihihihihii

Det kommer bli en mysig helg för lillgubben med massa paket å mycket tårta hehehehehehehe


Sen firar ju jag å Larsa 5 år idag Skrattande undra ja om man får nå blommor idag av karlsloken hehehehehehehehehhe

påminde han igår...........fick till svar att ja men gumman du vet ju att jag har koll på allt.

Jo just stenkoll, har han på allt INTE hahahahahahahahaha


Nä nu ska jag busa lite med min 1 åring hihihihihi

Avslutar med denna bild till min familj, till Wilmer på 1 årsdagen å till mig å Larsa på våran 5 årsdag!!!!

  

 
 
Malin

Malin

16 oktober 2009 21:32

Grattis till er alla!

http://malinbloggen.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards