lillprinsen

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Camilla - 8 oktober 2009 11:56

Tills mammas lillfis är 1 år, Tungan ute 

Å jag har bakat som aldrig förr hehehehehehe har bara bullar å chokladbeskvier kvarSkrattande  dom tar jag till helgen.

Igår va vi en sväng på nordljus med Evelina, å va mycket fint dom har där, köpte en present till kusinen som fyller år här, ska dit på lördag å fika......


I tisdags va vi ju på babysim, det gick jättebra den här gången Skrattande bara 2 ggr kvar nu.

Fan vad ont jag har i finger topparna, har nämligen städat lite i köket gjort rent ugnen, diskstället skurat kaklet ovanför diskbänken, gjort ren spisknapparna ursch va skitigt det blir runt spisen blääääääää men nu är det fint hehehehehehe.


Nä ska gå å gö mig en shake.........plågar mig själv denna vecka med allèvo typ som nutrilett bara shake hela dagen inge mat alls Gråter men men ska man bli fin får man lida pin Flört


Nä nu vaknar lilleman.......


Hej hej

Ovido - Quiz & Flashcards