lillprinsen

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Camilla - 5 oktober 2009 19:02

Så skulle jag få första pris i alla kategorier Flört


Det är nämligen såhär att igår när vi skulle iväg till Evelina å Henke å käka så ramlade jag i trappen här hemma, hade precis klätt på Wilmer å skulle gå ner, å när jag hade typ 4 trappsteg kvar så halka jag, fötterna bara for undan å jag landade på ryggen ajajajajaj kan jag säga jag gled ner ända ner på golvet Wilmer klarade sig han blev mest rädd, Larsa kom precis in å såg det hela han tog Wilmer som grina, å jag grina för fan vad ont jag fick kunde ju inte ta emot mig så mycket när jag hade wilmer i famn, foten som jag redan har haft ont i bröt jag typ bakåt trodde fan jag brutit den...........underarmen å ena armbågen fick sig oxå en smäll så där är jag blå å herregud........ja Larsa hjälpte mig upp å jag kände mig ganska mörbultat Rynkar på näsan men vi for iväg å fick jättegod mat å en supergod efterrätt Skrattande


Såhär ser jag ut idag på ryggen....

. 

Lite blå va??!!!!!!


Ja så nu ska vi fara å köpa halkskydd till trappen som ser ut som mattor.......å hoppas jag kan ge fan i å ramla hehehehehehehe

Nä va  fan det är ju livsfarligt tänk om Wilmer hade gjort illa sig ursch vill inte tänka tanken ens.......


Ja ja imorn är det babysim nu ska vi väl komma iväg, har inte vart nu på 2 veckor eftersom vi vart sjuk.......................


Nu ska jag mysa med min lillgubbe innan han ska sussa.

Bye Bye Förvånad




   

Ovido - Quiz & Flashcards