lillprinsen

Alla inlägg den 28 maj 2010

Bio

Av Camilla - 28 maj 2010 11:16

Ikväll ska jag bjuda Evelina på bio en födelsedagspresent    SATC 2 ska vi gå på å äta maaaaassssaaaa popcorn hehehehehe.


Kom ihåg när jag va på första med Josefine då va jag gravid hihihi å nu ha  Evelina en bebis i magen.......jaja en liten onödig information där.


Hallå vart tog   vägen SUCK bara regn regn regn................men men som man säger efter regn kommer solsken hoppas den kommer snart.


På söndag är det ju morsdag hihihi min andra morsdag i livet känns overkligt på nå vis herregud snart fyller min prins 2 år bara 5 månader kvar sen är dagen D där shit va tiden går fort.


Jaja en liten fredagsbloggning blev det allafall.....ska försöka knäppa lite nya bilder i helgen om vi hittar på nå skoj dvs...........


Ha en trevlig helg Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Ovido - Quiz & Flashcards