lillprinsen

Alla inlägg under december 2009

Av Camilla - 11 december 2009 23:07

Erik vann IDOL!!!!! Fy fan va han är bra!!!!

Vilken röst han har alltså!!!!!!!

Av Camilla - 11 december 2009 19:39

Med en liten frågegrej så kom jag å tänka på en sak, ganska sjukt faktiskt..........................

har ni nån tvångstanke ni tänker ibland på eller jämt kan va va som helst, jag har en gansk sjuk grej som jag måste göra, det är när jag ska böja mina ögonfransar hahahahaha då måste jag nynna i mitt huvud en speciell melodi innan jag kan släppa ögonfransböjarn helt sjukt men jag gör det VARJE gång jag bara måste göra det...................  


Så nu undrar jag har ni nån speciell grej ni känner att ni måste göra??????

Det vore ju kul å veta så man inte är helt ensam om att va lite knäpp   


Jo sen ibland när jag ska sova då kommer jag på mig själv att jag spelar en melodi med tänderna.......fan jag blir irriterad på mig själv för jag ska ju verkligen försöka sova.............tänker för mig själv att fan Camilla sluta nu å sov, sen kan det gå nån minut å så är tänderna igång igen med en annan låt herregud!!!!!!


Ja ja va inte blyg nu å berätta eran tvångstanke eller knäppa grejor ni gör   

Trevlig helg....

Av Camilla - 11 december 2009 09:54

Vilken/vilka är eran favorit på julbordet?? Kanske

                               


Eller:

    


Skriv en kommentar om vad du tycker är gott   


Själv gillar jag janssons, rödbetssallad och julskinka såklart men allt är ju faktiskt gott åååååå vad jag längtar mums mums   


Snart är det jul jiho jiho

Hej tomtegubbar........

Av Camilla - 10 december 2009 08:51

Ja nu på morgon här så skulle jag tömma Wilmers bajshink, å fy fan jag höll på att spy..............svalde nästan min egen spya, för er som har en bajshink vet hur fin odör det blir med sisådär 10-15 bajsblöjor...............hua nästan gång är det fan Larsa tur att byta den!!!!


Idag blev jag bjuden till Evelina å Henke på middag, kul å få sällskap när man äter, för Larsa jobbar eftermiddag, å jag är ensam hela dan känns det som, men allafall från typ 2 halv 3.

Igår va vi på stan en sväng, med Evelina, hittade ett par jeansleggings å en huvtröja på gina, så presentkortet från Jessica å stefan kom bra till hands   

Sen köpte jag även en tröja på vero moda.........kul med lite nya kläder!!


Skickat julkorten har vi gjort oxå, Iår va Wilmer en liten pepparkaksgubbe    


Hua börjar bli nervös snart är det inte långt kvar tills min lilla bebis börjar på dagis känns lite vemodigt, men jag vet ju att han kommer få så kul, å leka med andra barn å lära sig massa nya saker, men samtidigt så innebär ju det att han börjar bli så stor, vart tog min lilla prins vägen     

Ja ja det går nog bra. måsta inse att man har ett barn nu å inte en liten fis   


Nä nu blir det    


Hej så länge

Av Camilla - 6 december 2009 10:53

vilken kille, vilken röst jag är helt blown away vinner inte han idol då vet jag inte vad jag gör!!!!!

Av Camilla - 6 december 2009 10:08

Av Camilla - 1 december 2009 08:52

Ja här kommer den utlovade bilden på min present av Evelina   

  


Så när du/ni kommer å hälsar på nästa gång kanske ni får en kaka i form av denna hahahahahahahahahaha


Puss på er!!

Ovido - Quiz & Flashcards