lillprinsen

Direktlänk till inlägg 11 december 2009

Vad tycker ni??

Av Camilla - 11 december 2009 09:54

Vilken/vilka är eran favorit på julbordet?? Kanske

                               


Eller:

    


Skriv en kommentar om vad du tycker är gott   


Själv gillar jag janssons, rödbetssallad och julskinka såklart men allt är ju faktiskt gott åååååå vad jag längtar mums mums   


Snart är det jul jiho jiho

Hej tomtegubbar........

 
 
Ingen bild

Tjocka grannen :)

11 december 2009 11:03

Sen kom jag på att du inte kan klura ut vem "tjocka grannen" kan vara :) för du har väl egentligen ingen såndan ? hohohoho...
Skinkan gillar jag bäst iaf!

Så vad säger du om promenaderna snart igen då?

 
Ingen bild

Camilla

11 december 2009 12:01

Hahahahaha nä vem kan det va.........jo promenaderna måste vi ta itu med snart men vi kanske ska vänta efter jul å nyår :) hur är det med sjuklingarna då?

 
Ingen bild

Tjocka grannen

11 december 2009 12:06

Ja absolut innan jul kan vi inte gå, dumt att bli nyttig och hälsosam alltför tidigt ;) njuta medans det varar ju:)

 
Tessan

Tessan

11 december 2009 16:08

Jag gillar det mesta på julbordet utom sill och jansson, skinka och laxen är det bästa =) Synd man inte får äta så mycket lax i år men men det får bli nästa jul då istället.
Vilket dagis va det Wilmer skulle börja på?
Eddie börja på polstjärnan den 11:e januari.
Skoj för barnen att leka med andra, men jobbigt att lämna dom uscha :(

http://www.mammatessan.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Camilla - 11 november 2011 22:25

Va länge sen jag skrev......sorry..............har inte haft orken å lusten att skriva, men jag ska försöka ta mig i kragen å skriva nu. Mycket har hänt sen sist fan jag har ju inte skrivit sen i juli    Mamma har fyllt 50, Wilmer har fyllt 3år m...

Av Camilla - 11 juli 2011 21:43

Ja när jag ändå är i farten så lägger jag väl in lite bilder från Holland....               från en liten båttur vi gjorde första dan....fanns x antal husbåtar efter kanalerna såg ganska mysigt ut.         Lite bilder från stan.....

Av Camilla - 11 juli 2011 18:03

.......För dålig uppdatering!!!!   Har inte hänt så mycket sen sist....va ju till holland iof hahaha ska lägga in lite bilder från det LOVAR!!! Sen har vi gått på sommarlov......och det såg ju välldigt mörkt ut för min del ang sommarjobb, men j...

Av Camilla - 21 april 2011 18:41

Tänkte önska er alla en:           Tänkte att ni även skulle få se lite bilder....... Vi har ju haft grupparbete i skolan....och våran grupp fick 1800-tals och framtidens blomsterhistoria mycke intressant. Såhär blev vårat resulat som vi bt...

Av Camilla - 30 mars 2011 21:00


Ja jag vet........sen jag skrevs sist så har jag ju börjat på praktik....å den har gått fort må jag säga har bara 2 dar kvar nu sen är det skola igen.....ja jag gör min praktik på blomsterlandet å jag trivs som fan alla är så lättsamma å snälla.... ...

Ovido - Quiz & Flashcards