lillprinsen

Alla inlägg den 12 augusti 2010

Av Camilla - 12 augusti 2010 20:47

Det kan man lugnt säga......på måndag börjar nämligen skolan för mig hua börjar bli lite nervös nu.....om alla inte redan vet så ska jag läsa till florist, utbildningen är på 1,5 år och det kommer bli skitkul!!!

Ja Wilmer ska ju börja gå heltid då på dagis så vi tjuvstartade denna vecka, det har gått bra trots 5 veckors ledighet....men första dan så hade jag en liten klängapa runt halsen, men efter sisådär 20 min så släppte han tagit å började leka sen har allt gått så bra......kan ju ha att göra med att hans bästis Milla har börjat på dagis hihihih han har fått hjälpt till eller de har nog hjälpt varann å komma in i rutinerna....så nästa vecka smäller det!!!


Kan bara tillägga att snorn har börjat rinna på han (4 dagar tog det) dagis dagis!!!!!


Häromdan kollade jag lite på skorna han har å bara för skojs skull så mätte jag sulorna i pumadojorna han har med hans fot, ja va fan hela foten tog ju upp sulan herregud va han måste ha växt i sommar lillfisen, köpte allafall nya jättefina gympisar på skopunten   


Idag medans lilleman va på dagis tog jag å putsa fönster å bytte gardiner i köket å vardagsrummet Larsa fick dammsuga blev så fint å frächt......lika bra å få det gjort nu innan skolan börjar mens orken finns hehehehehe


japp det får räcka för denna gång.....imorn ska vi fara upp till nordvik för att se hur länge det tar att åka....så nästa gång jag skriver får ni veta hur skolstarten har gått   


So Long....



Ovido - Quiz & Flashcards