lillprinsen

Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Camilla - 19 februari 2010 21:54

Denna vecka har gått skitfort tycker jag, skönt skönt...........nu i skrivande stund kollar vi på OS hockey sverige-vitryssland.......vi leder med 2-0   


Tänkte slänga in ett inlägg såhär i pausen, inte för att hockey är livsviktigt för mig men äh va fan det är ju ändå OS liksom........


En liten bild på min vakraste Älskling   

  


Imorn blir det V75 på bergsåker med mat.......trevligt trevligt hoppas vi vinner nåt nu då, farmor å Bert å Emil ska va barnvakt hihihi det blir kul det,


Appråpå ingenting så måste jag köpa hårfärg snart ursch va mitt hår ser dassigt ut nu, måste till en uppfrächning snarast!!!!!!


YES nu gjorde vi 3-0!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Nä nu ska jag följa med här i hockeyn..........


En bild på Wilmer med nya mössan, va liiiiiiiiiite svårt att få till en bild kan jag säga så fort jag skulle trycka å ta ett kort då slet han av sig den å skratta, lillfiluren min

  


Å så en bild på min goskit

  


HEJA SVERIGE!!!!!!!!  

Ovido - Quiz & Flashcards